Filipíny 2.-13.5.2012

Výlet na Filipíny s Verčou, Ondrou a Andrem. Moc hezky strávených 12 dní. 3.-6.5 jsem byli na ostrově Panglao, to je vedle ostrovu Bohol, kde jsem se jeli podivat na oblíbená turistická místa jako jsou čokoládové hory, opičky Tarsier, hadi, motýlí farma, apod. , druhý den výlet na lodi, trochu klišé plné turistů, ale stálo to za to :-), a třetí den odpočívačka na pláži. 7.-8.5. Přesun na ostrov Cebu do Moalboal, ráj potápěčů, tam jsme dojeli v poledne postupně taxíkem, trajektem, jepneeym, busem a tricyklem. Odpoledne výlet na motorkách na vodopády. Další den jsme v podstatě celý šnorchlovali a večer měl hostel, kde jsme bydleli, narozeniny, tak byla party se spoustou jídla a pití, uměli jsme si vybrat datum :-) Pak jsme si ještě zahráli basket s místními dětmi a zakončili naši plážovou část Filipín posledním koktejlem na plaži a byl čas vyrazit do vnitrozemí... 9.-11.5. jsme se přesunuli do Cebu city a pak letěli do Manily, kde jsme strávili celý den, z toho tady nemám fotky, to fotil Ondra..., a večer jsme nasedli do busu a jeli 13 hodin na sever Luzonu do Sagady. Ze Sagady jsme se odpoledne přesunuli do Banaue, kde jsme se ubytovali a ráno jeli na celý den do Batadu- to jsou ty rýžové terasy, jedno z nejhezčích míst, co jsem kdy viděla :-) No a abych toho nebylo málo, tak jsme večer opět nasedli do busu a jeli 10 hodin zpět do Manily a odtud 4 hoďky k sopce Taal, to bylo sice pěkné, ale tak plné turistů na koních, kteří to místo úplně zkazili... Pak už jenom poslední oběd a šupky dupky zpět do Manily a na letiště. Sečteno, podtrženo pěkný povedený výlet.
Pokud byste někdo chtěl další informace, tak napiště na mail luciemachutova@seznam.cz, ráda poradím :-)